BeskedService

Tilmelding – Hvordan tilmelder man sig?

Ønsker du at få BeskedService, som giver dig information om dine Sydbank-konti via sms eller mail, kan du tilmelde dig på følgende måder:

- Indtast dit mobilnummer i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”Personlige oplysninger”.
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Når du modtager en besked, vil du som noget nyt kunne se hvilke dokumenttyper, der er kommet ind.

Ændring af frekvens – Hvordan ændrer jeg, hvor ofte jeg får beskeder?

Ønsker du at ændre, hvor ofte du får konto-beskeder fra Sydbank, kan du gøre det på følgende måder:

- I NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”BeskedService”
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Ændring af beskedtype – Hvordan ændrer jeg, hvilken type beskeder jeg får?

Ønsker du at ændre de typer af konto-beskeder, du får fra Sydbank, kan du gøre det på følgende måder:

- I NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”BeskedService”
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Nyt mobilnummer – Hvordan får jeg beskederne sendt til mit nye mobilnummer?

Har du fået nyt mobilnummer, som du fremover gerne vil have sendt dine beskeder fra banken til, kan du gøre følgende:

- Ændr dit mobilnummer i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”Personlige oplysninger”.
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Ny mail-adresse – Hvordan får jeg beskederne sendt til min nye mail?

Har du fået ny mail-adresse, som du fremover gerne vil have sendt dine beskeder fra banken til, kan du gøre følgende:

- Ændr din mail-adresse i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”Personlige oplysninger”.
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Afmelding – Hvordan afmelder jeg BeskedService?

Ønsker du at ændre de typer af konto-beskeder, du får fra Sydbank, kan du gøre det på følgende måder:

- I NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / ”BeskedService”
- Ved at kontakte Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.

Pris – Hvad koster det at bruge BeskedService?

Det er gratis at få tilmeldt både mails og sms’er fra banken via BeskedService.

Muligheder med BeskedService

Mail fra rådgiver

Få en besked, når der er en mail fra din rådgiver i NetBanken.

Betalingsservice

Få en besked, når der ligger en ny betalingsoversigt i NetBanken.

NetBoks

Få en besked, når der er kommet kontoudskrifter, fondsnotaer og opgørelser mv. fra banken i din NetBoks.

Information om overtræk

Få en besked, hvis din konto går i overtræk.

Information om indsat beløb

Få en besked, når der er gået penge ind på din konto - hvis du f.eks. gerne vil vide, hvornår din løn er gået ind.

Saldooplysning med et fast interval

Få f.eks. en saldobesked hver uge eller hver måned - hvis du gerne vil følge med i saldoen på din konto.

Saldooplysning ved selvvalgt beløb

Få besked, når der f.eks kun er 100 kr. (du bestemmer selv beløbet) tilbage på kontoen.

Gennemgang af dit budget

Få en besked, når det er tid til at gennemgå dit budget.

Saldoafvigelse på dit budget

Få en besked, hvis du ved månedens afslutning har mindre tilbage på din konto, end du burde ifølge dit budget.

Fondshandel

Få besked, når din fondshandel (gennemført via din NetBank) er gennemført, eller når din fondsordre er slettet.