I Sydbank gør vi meget for at lytte og yde rådgivning, der tager udgangspunkt i netop dine ønsker, planer og behov, men det kan selvfølgelig ske, at du ikke er tilfreds med den behandling, du har fået i Sydbank. I så fald er du velkommen til at kontakte din rådgiver eller ledelsen i din lokale filial.

Kan I ikke nå til enighed - og hvis du derfor ønsker at klage - kan du kontakte den juridiske direktør i Sydbank, som er bankens klageansvarlige, på tlf. 74 37 20 90 eller klageansvarlig@sydbank.dk.

Hvis du ønsker at klage pr. brev, kan du sende det til:

Sydbank A/S
att. klageansvarlig
Peberlyk 4
6200 Aabenraa

Er du fortsat uenig med os, efter at din klage er behandlet af bankens klageansvarlige, kan du som privatkunde klage til Pengeinstitutankenævnet, Amaliegade 8 B, 2., Postboks 9029, 1256 København K, pengeinstitutankenaevnet.dk.

Du kan også klage gennem EU-Kommissionens online klageportal på http://ec.europa.eu/odr. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klager du gennem klageportalen, skal du oplyse vores e-mailadresse, som er klageansvarlig@sydbank.dk.