
Sydbanks MobilBank
Gå i banken hvor som helst. Sydbanks MobilBank kan hentes til iPhone, iPad eller Android.
Læs mere om MobilBankenMed Sydbanks gratis NetBank får du en internetbank, hvor du selv kan ordne mange af dine daglige bankforretninger, når det passer ind i din tidsplan.
Du får et godt overblik over dine konti, lån og depoter, og du kan fx betale dine regninger, overføre penge og handle værdipapirer. Samtidig sparer du både tid og penge.
Du kan bruge Sydbanks NetBank fra en hvilken som helst computer med adgang til internettet – både pc og Mac. I forbindelse med tilmeldingen til NetBank får du nemlig bl.a. udleveret et NemID-nøglekort, så du nemt kan ”gå i banken” både hjemmefra, fra jobbet, på rejsen osv.
Ud over adgang til Sydbanks Netbank får du samtidig mulighed for at logge på bl.a. skat.dk og borger.dk, fordi dit NemID også fungerer som din digitale signatur.
Du kan også logge på NetBanken med NemID nøgleapp, som er et nemt og sikkert supplement til dit eksisterende NemID nøglekort.
Du skal bruge dit NemID nøglekort til at downloade og installere appen.
Hent NemID nøgleapp til iPhone Hent NemID nøgleapp til Android
I NetBanken kan du desuden se pinkoden til dine betalingskort under menupunktet "Kortoversigt".
Du kan komme i NetBanken det meste af døgnet alle ugens dage.
NetBanken er nemlig kun lukket fra kl. 03 til 05 – dog fra kl. 02 til 06 natten mellem lørdag og søndag – hvor vi opdaterer systemet.
NetBank i Sydbank er gratis. Du kan desuden gratis overføre penge mellem dine egne konti og mellem dine og andres konti i Sydbank. Det er gratis at betale regninger via danske indbetalingskort og tilmelde betalinger til BetalingsService.
Hvis du er over 15 år* og ønsker at få NetBank, kan du tilmelde dig på følgende måder:
1. Tilmeld dig NetBanken online her.
2. Kontakt Sydbank Direkte eller din Sydbank-filial.
Hvis du har et NemID i forvejen, sender vi dig et brev med information om, hvordan du logger på, når vi har oprettet din NetBank.
Har du ikke NemID i forvejen, sender vi dine oprettelsespapirer samt et NemID-velkomstbrev med nøglekort og adgangskode, når vi har oprettet din NetBank.
* Hvis du er mellem 15 og 18 år, sender vi et orienteringsbrev til forældre/værge med information om, at vi har oprettet en NetBank til dig.
Du kan altid tjekke ægtheden af din NetBank ved at se efter, om der er et billede af en hængelås i toppen af din internetbrowser. Dobbeltklikker du på hængelåsen, skal der stå "Udstedt til: portal4.sydbank.dk".
Har du mistanke om, at der er nogen, der uretmæssigt har fået adgang til din NetBank, kan du spærre den på følgende måder:
- NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Indstillinger” / Sikkerhed og NemID” / ”Spærring”
- Kontakt Hotline på 74 37 25 98 hverdage kl. 8-18 – udenfor åbningstiden kan du kontakte Spærreservice på 75 94 50 93.
- Kontakt Sydbank Direkte på 70 10 78 79 eller din Sydbank-filial
Herefter vil du modtage en bekræftelse på din spærring pr. post. Mens NetBanken er spærret, vil bekræftede betalinger og faste betalingsaftaler m.m. blive gennemført som sædvanligt.
Se flere spørgsmål om NetBank og NemID
Det er nemt at tilmelde sig og nemt at bruge Sydbanks NetBank.
Og skulle der opstå spørgsmål eller problemer undervejs, er du altid velkommen til at ringe til vores Hotline på 74 37 25 98 hverdage fra kl. 8-18.
Vi opdaterer Log-ind-siden til NetBanken løbende med beskrivelse af nye funktioner og advarsler.
Vi anbefaler, at du ofte tjekker din computer for virus og scanner din computer med et opdateret antivirusprogram.
Gå i banken hvor som helst. Sydbanks MobilBank kan hentes til iPhone, iPad eller Android.
Læs mere om MobilBanken