Find svar på dine spørgsmål om net- og mobilbanken her. Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.
Find svar på dine spørgsmål om net- og mobilbanken her. Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.
Logger du på via vores hjemmeside – altså i netbanken – skal du bruge dit MitID.
I mobilbank-appen logger du på med Face ID, Touch ID eller den adgangskode, du selv har valgt.
Tryk på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne på forsiden af mobilbanken, log på med MitID, og opret ny kode.
Vælg "Menu", "Indstillinger", "Spær net- og mobilbank" og tryk "Spær adgang".
Du kan også kontakte Hotline på 74 37 25 98. Udenfor åbningstid kontakt Spærreservice på 75 94 50 93.
Vær opmærksom på, at det ikke spærrer dit MitID. Det skal du selv gøre. Læs mere her
I netbanken: Tryk "Log af" i bunden af menuen.
I mobilbanken: Du bliver automatisk logget af efter 5 minutter, hvis du ikke har været aktiv. Vil du logge af straks, så tryk ”Menu” og ”Log af” i øverste højre hjørne.
Er du kunde i Sydbank, er fyldt 13 år og har MitID, kan du bestille adgang her.
Vælg ”Menu”, ”Indstillinger” og ”Sikkerhed”.
Få besked på din telefon/tablet, når der fx sker ændringer på dine konti, eller du får beske-der og dokumenter i din indbakke. Vælg ”Menu”, ”Indstillinger”, ”Notifiktationer”, og markér, hvad du gerne vil have besked om.
Ring til Sydbanks hotline på 74 37 25 98. Telefonerne er åbne alle hverdage kl. 8-18.
Vælg ”Indbakke”, og tryk på det blå ikon med kuverten i øverste højre hjørne. Skriv din be-sked, og vedhæft dokumenterne ved at trykke på ”Vedhæft fil”.
Vælg ”Menu”, ”Profil” og ”Send skatteoplysninger”. Med MitID giver du herefter Skattefor-valtningen samtykke til, at Sydbank får adgang til din årsopgørelse og de sidste seks måne-ders lønoplysninger.
Skriv til os via feedback-knappen, som du finder på fanen ”Overblik”.
Tryk ”Overfør” på forsiden, eller gå ind på den konto, du vil overføre penge fra, og tryk "Over-før" øverst i billedet.
Gå ind på den konto, der skal have et nyt navn. Tryk på de tre prikker øverst i billede og her-efter på ”Kontodetaljer”.
I Overblik kan du sortere din kontoliste og skjule de konti, du ikke ønsker at se på listen. Tryk på de tre prikker i højre hjørne lige over listen, og vælg ”Rediger ”konti”. Du ændrer række-følgen ved at holde fingeren/musen på de to streger ud for en konto og rykke den op eller ned. Vil du fjerne en konto fra overblikket, trykker du på den grønne knap, så den bliver grå.
Gå ind på kontoen, tryk på søgefeltet, og skriv dit søgeord.
Vælg kontoen, tryk på de tre prikker, vælg ”Kontodetaljer” og skift derefter fra ”Detaljer” til ”Renter” øverst på skærmen.
Vælg ”Menu”, ”Faste betalinger” og ”Opret”, og følg vejledningen.
Vælg ”Menu”, ”Budgetberegner” og ”Opret”.
Budgetberegneren kan give dig et overblik over dine indtægter og udgifter på månedsbasis eller samlet for de næste 12 måneder. Ved at trykke på de enkelte kategorier, kan du se po-steringerne og evt. flytte dem til andre kategorier eller vælge, at de ikke skal indgå i budget-tet. Du kan også vælge selv at skrive beløb ind, hvis den automatiske opdatering ikke svarer til dine faktiske udgifter/indtægter.
Vælg ”Menu”, ”Budgetberegner” og vælg dit budget. Tryk på "Rediger" udfor ”Kategorier” og tilpas.
Vælg ”Menu”, ”Budgetberegner” og swipe til venstre på det budget, du ønsker at slette, og tryk ”Slet”.
Tryk på kategorien, slå funktionen ”Opdater beløb automatisk” fra. Skriv dine egne beløb ind under ”Månedlige beløb”.
Vælg ”Menu” og ”Kort”. Vælg det kort, du vil spærre, og tryk ”Spær kort”. Du kan selv ophæve spærringen indenfor 14 dage. Herefter bliver kortet lukket permanent.
Vælg ”Menu” og ”Kort”. Vælg det kort, du vil se pinkoden for, og tryk ”Vis pinkode” under kortet. Din pinkode bliver nu vist et kort øjeblik.
Vælg ”Menu” og ”Kort”. Vælg det kort, du vil aktivere.
Vælg ”Menu” og ”Kort”. Vælg det kort, du ønsker at tilknytte til Apple Pay, og tryk ”Apple Pay”.
Du kan bruge Apple Pay, hvis du har Mastercard Dankort eller Mastercard. Du skal være fyldt 13 år for at kunne tilmelde dit kort til Apple Pay.
Vælg ”Menu” og ”Kort”. Vælg det kort, som du ønsker at tilknytte til Google Pay, og tryk ”Google Pay”.
Du kan bruge dit Mastercard Dankort og Mastercard til Google Pay. Du skal være fyldt 16 år for at kunne tilmelde dit kort til Google Pay.
Vælg ”Menu”, ”Bolig” og "Beregn". Vælg muligheden ”Omlægning af eksisterende lån?”.
Vælg ”Menu”, ”Bolig” og "Beregn". Vælg muligheden ”Optag lån i friværdi?”.
Vælg ”Menu”, ”Bolig”, og tryk på lånet.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og ”Søg og handl”. Find det værdipapir, du ønsker at købe, og følg vejledningen.
Inden du får adgang til at købe en bestemt type værdipapir, tester vi din viden om værdipapirerne. Dette sker, når du forsøger at købe værdipapiret.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og i bunden af siden ”Ordrer og historik”. Her vælger du periode og depot/værdipapir. Du kan også gå ind i historikken ved at vælge et specifikt depot og klik-ke ind på det.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og i bunden af siden ”Ordrer og historik”. Skift fra ”Historik” til ”Ordrer” i toppen. Du kan også vælge et specifikt depot og klikke ind på det.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og depotet, der skal omdøbes. Tryk på de tre prikker i øverste højre hjørne, og vælg ”Omdøb depot”.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og gå ned til ”Se dine fuldmagter”.
Ønsker du depotet/depoterne regnet med i overblikket ”Investeret værdi”, så vælg ”Tilføj til dit overblik” under ”Se dine fuldmagter”.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og tryk ”Inspiration”. Lav en liste over dine favoritter ved at tryk-ke på ”Søg papir”.
Vælg ”Menu”, ”Investering” og tryk ”Inspiration”. Find landelisterne i bunden af siden.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk ”Hent” i øverste højre hjørne, og følg vejledningen. Når ind-samlingen fra PensionInfo er færdig, tryk ”Send mine PensionsInfo til Sydbank”, og vælg evt. at give din rådgiver besked.
Har du tidligere sendt pensionsoplysninger til dig, vil der stå ”Opdatér” i øverste højre hjør-ne.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Vælg ”Udfyld dine helbredsoplysninger” og følg vejledningen.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Alle dine opsparinger”. Vælg en Sydbank-opsparing, og se, hvornår den kan udbetales.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Alle dine opsparinger”. Vælg en Sydbank-opsparing, og se, hvem der er begunstiget.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Alle dine opsparinger”. Vælg en Sydbank-opsparing, og se, hvem der er begunstiget.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Alle dine opsparinger”.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Sygdom og død”. Herefter kan du se dækningen ved Tab af erhvervsevne og Kritisk sygdom.
Vælg ”Menu” og ”Pension”. Tryk på ”Sygdom og død”, og vælg ”Død” i stedet for ”Sygdom” i toppen.
Vælg ”Menu” og ”Forsikring”.
Vælg ”Menu” og ”Forsikring”, og tryk på ”Rejseforsikring”.
Vælg ”Menu” og ”Forsikring”.
Spær dit kort ved at trykke på kortet under ”Menu” og ”Kort”.
Opret en indsigelse mod beløbet ved at klikke på posteringen. Tryk på ”Rapportér et problem” i bunden, og følg vejledningen.
Du modtager en automatisk besked i din indbakke i net- eller mobilbanken kort tid efter, hvor du får mulighed for at vedhæftede yderligere dokumentation. Dette er din kvittering.
Bliver du mødt med fejlen, at mobilbanken ikke blev installeret, fordi mobilbank og MitID ik-ke er på samme netværk, skal du gøre følgende:
Benytter du iOS 17.x på din iPhone:
1. Åbn Sydbank-appen, vælg ”Log på”
2. Når du får MitID frem på skærmen, tryk på de to A’er øverst.
3. Vælg ”Vis IP-adr., og tryk ”Fortsæt” til advarslen.
4. Skriv bruger-id, klik på ”Fortsæt”, og log på normalt med MitID.
Benytter du iOS 18 på din iPhone:
1. Vælg Indstillinger > Apple-konto > iCloud > Privat datatrafik > IP-adressens lokalitet > Vælg "Brug land og tidszone".
2. Åbn Sydbank app'en > vælg ”Log på” > Klik på Indstillinger ikonet ved siden af refresh-ikonet øverst til højre > Klik på "..." ikonet nederst til højre > Klik på Vis Ip-adr.
3. Skriv bruger-id, Klik på ”Fortsæt” og log på normalt med MitID.
Kontakt Sydbanks Hotline på 74 37 25 98 eller [email protected]. Hotline har åbent alle hverdage kl. 8-18.
Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.