Spring navigation over

Solsik­ke­linj­en

Når du ringer til Sydbanks solsik­ke­linje, ved vi, at du har behov for, at vi tager hensyn. Så du vil blive mødt med den ekstra tid, tålmodig og hjælp, der er brug for.

Ring til os på 70 10 78 80

Det kan vi hjælpe med

Når du ringer til Solsik­ke­linj­en, kan du få hjælp til de samme ting, som hvis du ringer til vores Kun­de­ser­vi­ce. Den eneste forskel er, at du ved at ringe til Solsik­ke­linj­en viser os, at du har behov for, at vi tager ekstra hensyn - uden at du behøver forklare dig yder­li­ge­re.

Åb­ning­sti­der

Solsikkelinjen har samme åbningstider som Kundeservice - kl. 8-20 alle ugens syv dage.

Ring til os på 70 10 78 80

Hos os skal alle føle sig velkomne

Derfor er vi en del af Solsik­ke­pro­gram­met. Det betyder, at du kan bære en solsik­kes­nor, hvis du har brug for lidt ekstra tid, tå­l­mo­dig­hed eller hjælp. Vores me­d­ar­bej­de­re kender til be­tyd­nin­gen af solsikken og møder dig med respekt og for­stå­el­se.