Spring navigation over

Ekstra moduler til Online Banking Basis

Online Banking Basis kan udvides med en række ekstra moduler, der giver din virk­som­hed bedre mu­lig­he­der for at håndtere be­ta­lin­ger, kon­to­be­væ­gel­ser og in­ter­na­tio­nal handel. Her kan du læse mere om de til­gæn­ge­li­ge moduler.

Bank Connect

Bank Connect au­to­ma­ti­se­rer ud­veks­lin­gen af be­ta­lin­ger og kon­to­be­væ­gel­ser mellem virk­som­he­dens øko­no­mi­sy­stem og banken. Det giver en mere effektiv ar­bejds­gang, reducerer manuelle processer og øger sik­ker­he­den i be­ta­lings­hånd­te­rin­gen.

Med Bank Connect får din virk­som­hed en direkte in­te­gra­tion mellem øko­no­mi­sy­ste­met og banken, hvilket optimerer hånd­te­rin­gen af ud­be­ta­lin­ger og af­stem­ning af ind­be­ta­lin­ger. Løsningen, der er udviklet i sam­ar­bej­de med mere end 60 pen­ge­in­sti­tut­ter, sikrer en fælles standard for da­ta­ud­veks­ling.

Bank Connect tilbyder en fælles græn­se­fla­de, som gør det muligt for øko­no­mi­sy­ste­mer (ERP) at udveksle be­ta­lings­op­lys­nin­ger au­to­ma­tisk med banken. Data overføres direkte mellem sy­ste­mer­ne uden behov for manuel ind- og udlæsning, hvilket sparer tid og reducerer risikoen for fejl.

For at benytte Bank Connect skal dit øko­no­mi­sy­stem un­der­støt­te løsningen. Din ERP-le­ve­ran­dør kan hjælpe med op­sæt­nin­gen. Yder­li­ge­re in­for­ma­tion findes på bankcon­nect.dk.

ICM-modul

ICM-modulet giver elek­tro­nisk adgang til virk­som­he­dens uden­land­ske bankkonti og muliggør be­ta­lin­ger fra disse konti. Med dette modul kan du få daglig in­for­ma­tion om po­ste­rin­ger og saldi, hjemtage beløb uden tab af rentedage samt hurtigt re­gi­stre­re kun­de­ind­be­ta­lin­ger.

Fordele ved ICM-modulet

  • Overvåg og håndter dine konti i udlandet
  • Effektiv styring af in­ter­na­tio­na­le be­ta­lings­strøm­me
  • Optimer om­kost­nin­ger ved at benytte lokale be­ta­lin­ger i udlandet

Spørgsmål og svar

Hvor hurtigt kan man se indbetalinger med Online Banking ICM?

Indbetalinger kan ses, dagen efter at de er gået ind på den udenlandske konto.

Hvor hurtigt kan man trække penge hjem fra kontoen i udlandet?

Normalt samme dag uden tab af rentedage, hvis tidsfristerne i den pågældende bank overholdes.

Kan man bestille betalinger til leverandører i det land, hvor kontoen føres?

Ja, ICM-modulet understøtter hjemtagelser, koncernoverførsler og betalinger til modtagere i det pågældende land.

Brug for hjælp til Online Banking?

Har du spørgsmål til opsætning, formater eller brug af Online Banking, så står Hotline klar til at hjælpe. Ring på 74 37 25 10, eller send os en mail.

Skriv til Hotline

EDI-modul

Med EDI-modulet kan din virk­som­hed kom­mu­ni­ke­re direkte med bankens systemer, hvilket sikrer en smidig og effektiv ud­veks­ling af be­ta­lings­op­lys­nin­ger. Det reducerer risikoen for fejl og gør be­ta­lings­pro­ces­sen mere enkel og over­sku­e­lig.

Trade Finance Online

Med Trade Finance Online får din virk­som­hed adgang til alle Trade Finance-op­lys­nin­ger, hvor som helst og når som helst. Modulet giver fleksibel ad­mi­ni­stra­tion med sikker og krypteret kom­mu­ni­ka­tion med banken og sikrer au­to­ma­tisk be­hand­ling, hvilket re­sul­te­rer i hurtige og nøjagtige transak­tio­ner.

Trade Finance Online er et bru­ger­ven­ligt system, der dækker alle virk­som­he­dens Trade Finance-behov, uanset hvor i verden du befinder dig. Løsningen gør det nemt at håndtere import- og eks­port­transak­tio­ner samt ad­mi­ni­stre­re sam­ar­bej­det med banken.

Spørgsmål og svar

Hvor længe bliver transaktioner gemt i Trade Finance Online?

Alle transaktioner gemmes i systemet i 10 år, eller indtil virksomheden selv vælger at slette dem.

Hvordan sletter jeg emner fra indbakken?

Åbn Panorama-vinduet, marker det ønskede emne, og vælg “Delete” i toolbaren.

Skal jeg logge ind dagligt for at se nye emner?

Nej, under “My Preference” kan du tilmelde dig e-mailnotifikationer ved nye modtagne emner.

Hvordan finder jeg en påbegyndt, men ikke færdiggjort transaktion?

Under “Inquiry” kan du vælge “Transaction Status” i dropdown-menuen for at se en kronologisk liste over transaktioner.

Hvordan får jeg hjælp til Trade Finance Online?

Brugervejledning findes i Quick Guide to Trade Finance Online. Alternativt kan du kontakte:

Få den rette løsning til din virk­som­hed

Ønsker du at høre mere om, hvordan disse moduler kan understøtte din virksomheds behov? Kontakt os for en uforpligtende samtale.

Kontakt os

Brug for hjælp til Online Banking?

Har du spørgsmål til opsætning, formater eller brug af Online Banking, så står Hotline klar til at hjælpe. Ring på 74 37 25 10, eller send os en mail.

Skriv til Hotline