Nu skal I ikke længere bruge pen, papir eller tidskrævende underskriftsmøder, når I som virksomhed skal underskrive papirer fra banken. I stedet kræver det blot få klik via jeres mail. 

Det gør det både lettere og mindre tidskrævende for jer at underskrive papirer fra banken, og I slipper for de mange ringbind med underskrevne aftaler og bilag.

Sydbanks nye løsning gør det muligt at underskrive flere dokumenter på én gang, og som I efterfølgende kan arkivere elektronisk i egne systemer. Når dokumentet fra banken er klar til underskrift, vil I modtage en mail med link til portalen, hvor den givne person nemt underskriver med MitID.

Vejledning til Digital Signering

  • Nemt, hurtigt og tidsbesparende
  • Underskriv flere dokumenter på én gang
  • Ingen fysiske dokumenter
  • Underskriv med dit private MitID, også som virksomhed
  • Nem adgang til alle dine dokumenter via mobilen

 

Har I yderligere spørgsmål?

Online Banking Hotline +45 74 37 25 10