Hvad kan vi gøre for dig

 

  Har du problemer med Sydbanks NetBank?

 

Så lad Hotline se med.

Sydbanks Hotline kan se, hvad der sker på din skærm, hvis du henter programmet Team Viewer til din pc.

Sådan henter du Team Viewer

  • Kontakt Hotline, så I kan udveksle de nødvendige sikkerhedsinformationer.
  • Vælg herefter, om du vil installere programmet på en Windows-pc eller en Mac-pc.
  • Klik på kør, herefter hentes programmet. Følg blot anvisningerne på skærmen.

Ansvarsfraskrivelse:

Ved at tillade fjernsupport nedenfor giver du Sydbank tilladelse til at oprette forbindelse til din PC og tilladelse til at dele din skærm med Sydbank. Sydbank vil således ikke kunne overtage styringen af din PC, men alene få adgang til at se med. Sessionen vil blive optaget til brug for eventuel fejlfinding af problemet eller senere verificering af sessionen.
Programmet installeres kun midlertidigt på din pc, når problemet er blevet løst afsluttes sessionen og Sydbank vil herefter ikke have adgang til din PC.
Sydbank fraskriver sig ethvert ansvar i forbindelse med fjernsupport på din PC, herunder kørsel, installation og brug af software. Med hensyn til Teamviewers sikkerhed henvises der til producentens hjemmeside.


Spærring af din NetBank

Kontakt Hotline eller Spærreservice, hvis du ønsker at spærre din NetBank.

Tekniske Problemer

Se evt., om du selv kan løse dit problem ved at læse svarene på de oftest stillede spørgsmål.



Genvejstaster