Hvad betyder lukningen af Swipp for dig?

Efter den 28. februar 2017 vil du ikke kunne bruge Swipp eller logge ind i Swipp-appen. Dine posteringer med Swipp vil stadig kunne ses i din MobilBank eller NetBank på lige fod med dine øvrige posteringer.

Hvad skal du gøre?

Du skal ikke gøre noget. Vi sørger for, at din aftale bliver lukket, så den ikke længere virker efter den 28. februar 2017.

Du har muligheden for at bruge andre mobile betalingsmåder

Sydbank bliver en del af MobilePay-samarbejdet. Det betyder, at Sydbanks kunder på sigt vil sige farvel til Swipp og goddag til MobilePay. I første omgang forbliver alle privatkunder i Swipp, mens alle erhvervskunder får tilbudt at skifte til MobilePay.

 Swipp forbliver operationel indtil den 28. februar, hvorefter løsningen fases ud. Indtil da serviceres løsningen og kan benyttes af både privatkunder og erhvervsdrivende. Samtidig med etablering af MobilePay udnyttes den omkostningseffektive konto til konto-løsning fremadrettet. Dermed forenes det bedste fra begge verdener til glæde for kunderne og pengeinstitutterne.

Læs mere om partnerskabet