Hvad betyder lukningen af Swipp for dig?

Swipp lukkede ned 28. februar, så du kan ikke mere bruge Swipp eller logge ind i Swipp-appen. Dine posteringer med Swipp vil stadig kunne ses i din MobilBank eller NetBank på lige fod med dine øvrige posteringer.

Hvad skal du gøre?

Du skal ikke gøre noget. Vi har sørget for, at din aftale er lukket pr. 1. marts 2017, så den ikke længere virker.

Du har muligheden for at bruge andre mobile betalingsmåder

Sydbank er en del af MobilePay-samarbejdet. Det betyder, at Sydbanks kunder i stedet kan bruge MobilePay. Alle privatkunder kan selv hente MobilePay-appen i App Store eller Google Play Butik.

Alle erhvervskunder er blevet kontaktet med et tilbud om at skifte til MobilePay. I forlængelse af etableringen af MobilePay vil den omkostningseffektive konto til konto-løsning blive indført.

Er du erhvervskunde kan du tilmelde dig MobilePay her.

Du kan desuden benytte dig af den nye Sydbank Wallet, som er en app, der gør det muligt at betale kontaktløst med mobilen  i de butikker, der i forvejen tager imod kontaktløse kort. Læs mere om Sydbank Wallet her.

Læs mere om partnerskabet