Mobilbetaling med Swipp gør det nemmere at handle

Med Swipp-app’en kan du fra 8. juni hver dag handle og betale med mobilen for op til 50.000 kr., så længe du har penge til rådighed. Du kan også overføre penge til andre, der bruger Swipp. Og har du lagt penge ud for fx en middag, kaffe eller biografbilletter, kan du i app’en minde andre om det. Desuden har du altid et godt overblik over dine mobilbetalinger.

I øvrigt kan Danske Bank-kunder nu også tilmelde sig Swipp via deres betalingskort. Læs mere på swipp.dk.

Hent Swipp app´en til iPhone, Android eller Windows Phone og oplev, hvor meget nemmere det er blevet at betale med mobilen.

 

Swipp Erhverv

Dine kunder kan også betale med Swipp i din butik, forening, idrætsklub eller fx på din messestand. Mulighederne er mange, og det er let og hurtigt at komme i gang.

Læs mere om Swipp Erhverv

Swipp med andre swippere

For at kunne overføre eller modtage penge via Swipp skal du selv, og den du swipper med, være tilmeldt ordningen.

Læs mere på swipp.dk

Sådan kommer du i gang med app’en

Den ny Swipp-app er gratis og lige til at gå til:

  • Hent Swipp app´en til iPhone, Android eller Windows Phone 
  • Log på med en 4-cifret kode, du selv vælger
  • Ha’ dit Nem-ID parat, når du tilmelder dig i app’en. Det er kun denne ene gang, du skal bruge Nem-ID
  • Køb med mobilen og overfør penge til andre for op til 50.000 kr. om dagen
  • Husk andre på det, hvis du har lagt penge ud
  • Slip for kort og kontanter
  • Betal allerede nu med mobilen i over 12.000 butikker
  • Se efter Swipp-logoet, der hvor du handler

Det er også muligt at få app’en ved at sende en sms med teksten SWIPP til 1440. Så modtager du et download-link.

Sådan spærrer du din Swipp-aftale

Hvis du har mistet eller fået stjålet din mobiltelefon, kan du få spærret din Swipp-aftale ved at ringe til Kundeservice alle dage fra kl. 8-20 på 70 10 78 79. Udenfor åbningstid skal du ringe på 75 94 50 93.

Support og hjælp til Swipp

Hvis du har brug for hjælp til download, tilmelding og generel brug af Swipp App’en, kan du kontakte Swipp Support. De kan træffes mandag til fredag fra kl. 8-20 og i weekenden fra 11-17 på 70 30 19 30.

Indsigelse på Swipp-betalinger

Du har mulighed for at få tilbageført dine penge, fx hvis du opdager betalinger, du ikke kan godkende, eller hvis du ikke har modtaget den vare, du har købt.

 Indsigelse mod betalinger, du ikke har godkendt

Indsigelse, hvis du ikke har modtaget varen, eller har returneret den, men ikke fået pengene retur

Brugerregler
Hvem står bag ordningen

Det er Sydbank, Nordea, Nykredit, Jyske Bank, Spar Nord Bank, Arbejdernes Landsbank og Lokale Pengeinstitutter, der står bag Swipp.

Swipp op til 50.000 kr. om dagen

Med Swipp kan du hurtigt og nemt overføre penge til dine venner og familie via mobilen – uden at skulle have NemID-nøglekortet frem eller kende modtagerens kontonummer. Du kan overføre op til 50.000 kr. om dagen - dog ikke mere, end der står på den konto, du har knyttet til Swipp. Har du brug for at overføre større beløb, skal du lave en almindelig overførsel via NetBanken eller MobilBanken.