Find svar på dine spørgsmål her. Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.
Find svar på dine spørgsmål her. Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.
Appen kan bruges af forældre i alle aldre og børn i alderen 7-17 år.
Der er intet gebyr for hverken oprettelse eller brug af appen.
Hent appen via App Store eller Google Play, og følg vejledningen.
Hent appen via App Store eller Google Play.
Gå i ”Menu” på din egen app, og vælg ”Indstillinger”, barnets navn og ”Aktivér barnets app”. Scan QR-koden med barnets telefon, og så er I i gang.
Har du flere børn, der opfylder kravene til at have Young Money, kan du se dem alle i appen og nemt skifte imellem dem.
Kontakt din rådgiver eller Kundeservice på 70 10 78 79 (alle dage kl. 8-20) for hjælp, hvis appen siger ”Ingen børn. Vi finder ikke dine børns konti”.
Der er kun én af forældrene, som kan indrulle barnet i appen. Den anden forælder kan dog også hente appen og bruge funktionerne.
Hvis begge forældre har Sydbanks mobilbank-app og fuldmagt til barnets konti, har I ad-gang til funktionerne i Young Money-appen. Det er dog kun den af jer, der først kommer på Young Money, der kan være ansvarlig for med en QR-kode at få barnet ind i appen.
Gå i ”Menu”, ”Indstillinger” og ”Mine konti”. Her kan du vælge den konto, pengene skal træk-kes fra. Vær opmærksom på, at det er konti, du er eneejer af, der fremgår.
Du kan som forælder kun vælge en konto, du selv ejer som betalingskonto. Fælleskonti eller konti, du har fuldmagt til, er det endnu ikke muligt at benytte.
Gå i ”Menu” på din egen app, vælg ”Indstillinger” og under barnet markere, om den enkelte konto skal være synlig for barnet eller ej.
Nulstille appen ved at trykke ”Nulstil app” på barnets login-skærm.
Gå i ”Menu” på din egen app, vælg ”Indstillinger” og ”Aktivér barnets app”.
Dit barn vælger herefter ”Scan kode” på startsiden og scanner QR-koden på din app.
Nej. Har barnet også et kort, har kortet saldokontrol, og det betyder, at dit barn kan kun bru-ge det beløb, der står på kontoen.
Tryk ”Menu”, ”Indstillinger”, barnets navn, og vælg ”Lommepenge”. Vælg konti, skriv beløb og markér, om lommepengene skal være ugentlige eller månedlige.
Tryk på det runde ikon med pilene nederst på siden. Vælg konti, skriv beløb, og tryk ”Næste”. Tilføj evt. besked til modtager og swipe ”Overfør penge”.
Nej. Når der er overført penge til barnets konto, er det ikke muligt for forælderen at tilbage-kalde beløbet i Young Money-appen.
Tryk på ”Opgaver” nederst på siden og ”Opret opgave”. Følg trinene.
Tryk ”Menu”, ”Gaver” og ”Opret”. Vælg barn, konto, beløb og skriv evt. en hilsen. Swipe ”Send gave”.
Tryk på ”Konti” nederst på siden, og vælg det opsparingsmål, du vil booste. Når du har indta-stet et boost-beløb, modtager barnet en notifikation om, at du har boostet deres opspa-ringsmål. Barnet kan ikke se beløbet, men kun et boost-ikon på sit opsparingsmål. Beløbet udbetales, når målet er nået. Sætter barnet målet ned, vil boostet automatisk forsvinde.
Tryk på det runde ikon med pilene nederst på siden. Vælg ”Overfør penge” og flyt fra opspa-ringskontoen til Young Money-kontoen, så pengene er tilgængelige på barnets betalings-kort. Er barnet under 13 år, får du en anmodning i din app om at godkende overførslen.
Vælg ”Menu”, ”Forbrugsgrænse” og konto. Tryk på ”Beløb til forbrug” og opret en ugentlig forbrugsgrænse.
Når dit barn fylder 13 år, får det adgang til alle funktioner i appen. Det vil bl.a. kunne overfø-re mellem egen konti uden en forældres godkendelse, der vil være streakscore og påmin-delser, ligesom sproget i barnets app ændres enkelte steder.
Tryk ”Nulstil” på forsiden af appen. Log herefter ind med MitID, og angiv en ny adgangskode. Dit barns app fungerer stadig, selv om du nulstiller din app.
Tryk ”Nulstil” på forsiden af appen. Når du nulstiller din app, skal du logge ind med MitID igen, Der sker ingen ændringer i dit barns app, når du nulstiller, og ingen data vil gå tabt.
Aftalen om Young Money ophører automatisk, når barnet fylder 18 år.
Appen kan slettes direkte på mobilen af både forælder og barnet. Aftalen om Young Money kan til enhver tid uden varsel opsiges ved at kontakte Sydbank Hotline på 74 37 25 98 .
Young Money-appen kan bruges på iPad, iPhone og Android-telefoner og -tablets .
Kontakt Sydbanks Hotline på 74 37 25 98 eller [email protected]. Hotline har åbent alle hverdage kl. 8-18.
Fandt du ikke det, du søgte? Så tøv ikke med at ringe til os på 74 37 25 98.
Vi sidder klar til at hjælpe alle hverdage kl. 8-18.