Selvom dørene til bankens filialer er låst, er filialerne stadig åbne. Hvis du har brug for rådgivning, er du derfor meget velkommen til at kontakte din rådgiver og aftale et netmøde.
 
Du kan finde din rådgivers kontaktoplysninger i NetBanken eller MobilBanken. Du kan også din rådgiver via oversigten her.
 

Vil du helst møde os fysisk?

Du har fortsat mulighed for at aftale et fysisk rådgivningsmøde, hvis det er den bedste løsning for dig. Vi beder dig om at aftale et tidspunkt, inden du besøger os. Det kan du gøre på telefon eller mail – din rådgiver sidder klar til at svare på dine spørgsmål eller booke et møde. 
 
 

Mundbind, afstand og masser af håndsprit

Vi overholder naturligvis alle retningslinjerne, så du kan føle dig tryg, når du kommer: Vi har håndsprit på alle borde, vi bruger mundbind, når vi tager imod dig, vi holder 2 meters afstand, vi spritter alle overflader af både inden og efter mødet og sørger for god udluftning. Og så smiler vi gerne, men giver ikke hånd.
 

Vi overholder naturligvis Sundhedsmyndighedernes anbefalinger

Derfor justerer vi løbende forholdsreglerne i forhold til afstand, afspritning og brug af mundbind mv.
 

Statens Seruminstitut

 

Ønsker du at kontakte banken, uden at vi mødes?

Sådan kan du undgå ventetid, når du ringer til Sydbank Direkte

Vi har flest opkald mellem kl. 10 og 17, så du kan med fordel ringe til os mellem kl. 8 og 10 og kl. 17 og 20.

Spørgsmål og svar

Hvad med kontanter?

Du kan både hæve og indsætte kontanter via Sydbanks pengeautomater.

Se oversigten over dine muligheder her

Sådan kan du betale dine regninger

Hvis du er vant til at betale dine regninger i filialen, må vi i stedet henvise dig til at betale regningerne via NetBanken eller MobilBanken.

Hvis du ikke har NetBank eller MobilBank, kan du i stedet lægge dine regninger i en kuvert i filialens postkasse. Husk at udfylde alle oplysninger på betalingskortet og underskriv det (ellers må vi ikke betale regningen).

Vi beder dig også om at skrive tydelig afsender (navn, adresse og gerne telefonnummer) på kuverten, så vi kan kontakte dig, hvis vi har spørgsmål.

Sådan dækker din rejseforsikring med Sydbank Mastercard

På grund af den ekstraordinære situation holder vi naturligvis hele tiden øje med udviklingen og ændrer forsikringsdækningen, hvis der sker ændringer i rejseanvisningerne.

Læs mere om rejseforsikringen tilknyttet Sydbank Mastercard her

Er din rejse aflyst?

Vi oplever, at en del rejsearrangører og flyselskaber trækker sager om erstatning for aflyste rejser i forbindelse med Corona-pandemien i langdrag for i sidste ende at afvise erstatning eller tilbyde en voucher eller erstatningsrejse.

Har du købt rejsen med betalingskort, og ønsker du at sikre kontant erstatning, er det en god ide at gøre indsigelse til Nets for at få tilbageført beløbet. Det skal ske hurtigst muligt og gerne indenfor 4 uger efter afrejsedato. Går du glip af muligheden for at gøre indsigelse, er det i nogle tilfælde muligt at få erstatning fra rejseforsikringen. Kontakt din rådgiver for at få vejledning.

Du kan læse mere om rejseforsikringen og retten til indsigelse her

Hjælpepakker til erhvervskunder

Sydbank er en bank som står ved vores kunder, også når det er vanskeligt. Vi tror på langsigtede kundeforhold. Vi støtter op om de corona-hjælpepakker, Folketinget har vedtaget til de virksomheder, der er økonomisk ramt af coronavirus.

Læs mere her