Vi tilpasser løbende sikkerheden i filialerne, for at sikre at vi tager imod vores kunder på den mest forsvarlige måde.

Hjælp os med at passe godt på hinanden

  • Brug den opstillede sprit ved indgangen
  • Hold venligst afstand til andre kunder og personale
  • Vent venligst i kundeområdet, til personalet henvender sig

Ønsker du at kontakte banken, uden at vi mødes?

Sådan kan du undgå ventetid, når du ringer

Vi har flest opkald mellem kl. 10 og 17, så du kan med fordel ringe til os mellem kl. 8 og 10 og kl. 17 og 20.

Spørgsmål og svar

Hvad med kontanter?

Du kan både hæve og indsætte kontanter via Sydbanks pengeautomater.

Se oversigten over dine muligheder her

Ingen større kundearrangementer

Som følge af usikkerheden omkring den stigende smitte har vi indtil videre valgt at aflyse alle kundearrangementer med flere end 10 deltagere. Det er med stor beklagelse – men vi sætter tryghed og ansvarlighed først, og følger myndighedernes anbefalinger.

Sådan dækker din rejseforsikring med Sydbank Mastercard

På grund af den ekstraordinære situation holder vi naturligvis hele tiden øje med udviklingen og ændrer forsikringsdækningen, hvis der sker ændringer i rejseanvisningerne.

Læs mere om rejseforsikringen tilknyttet Sydbank Mastercard her

Er din rejse aflyst?

Vi oplever, at en del rejsearrangører og flyselskaber trækker sager om erstatning for aflyste rejser i forbindelse med Corona-pandemien i langdrag for i sidste ende at afvise erstatning eller tilbyde en voucher eller erstatningsrejse.

Har du købt rejsen med betalingskort, og ønsker du at sikre kontant erstatning, er det en god ide at gøre indsigelse til Nets for at få tilbageført beløbet. Det skal ske hurtigst muligt og gerne indenfor 4 uger efter afrejsedato. Går du glip af muligheden for at gøre indsigelse, er det i nogle tilfælde muligt at få erstatning fra rejseforsikringen. Kontakt din rådgiver for at få vejledning.

Du kan læse mere om rejseforsikringen og retten til indsigelse her

Hjælpepakker til erhvervskunder

Sydbank er en bank som står ved vores kunder, også når det er vanskeligt. Vi tror på langsigtede kundeforhold. Vi støtter op om de corona-hjælpepakker, Folketinget har vedtaget til de virksomheder, der er økonomisk ramt af coronavirus.

Læs mere her

Vi holder øje med myndighedernes anvisninger

Sundhedsstyrelsen har udarbejdet en række anbefalinger om forebyggelse, som vi efterlever i Sydbank. Indtil videre gælder anbefalingerne om brug af mundbind indtil den 2. januar 2021.

Sundhedsstyrelsen 
Statens Seruminstitut
Udenrigsministeriets rejsevejledninger