Vi tilpasser løbende sikkerheden i filialerne, for at sikre at vi tager imod vores kunder på den mest forsvarlige måde.
Hjælp os med at passe godt på hinanden
- Tag mundbind på, inden du kommer indenfor
- Brug den opstillede sprit ved indgangen
- Hold venligst afstand til andre kunder og personale
- Vent venligst i kundeområdet, til personalet henvender sig
Ønsker du at kontakte banken, uden at vi mødes?
- Du kan holde et netmøde – læs mere her
- Du kan ringe til os på 70 10 78 79 alle dage mellem kl. 8 og 20
- Du kan sende en mail til direkte@sydbank.dk
- Du kan chatte med en medarbejder på hverdage kl. 8.30-16 – start chatten nederst på siden her
- Du kan altid kontakte din personlige rådgiver via mail eller telefon
Sådan kan du undgå ventetid, når du ringer
Vi har flest opkald mellem kl. 10 og 17, så du kan med fordel ringe til os mellem kl. 8 og 10 og kl. 17 og 20.
Hvad med kontanter?
Du kan både hæve og indsætte kontanter via Sydbanks pengeautomater. Se oversigten over dine muligheder her
Ingen større kundearrangementer
Som følge af usikkerheden omkring den stigende smitte har vi indtil videre valgt at aflyse alle kundearrangementer med flere end 10 deltagere. Det er med stor beklagelse – men vi sætter tryghed og ansvarlighed først, og følger myndighedernes anbefalinger.
Sådan dækker din rejseforsikring med Sydbank Mastercard
På grund af den ekstraordinære situation holder vi naturligvis hele tiden øje med udviklingen og ændrer forsikringsdækningen, hvis der sker ændringer i rejseanvisningerne.
Læs mere om rejseforsikringen tilknyttet Sydbank Mastercard her – vi opdaterer løbende
Vi holder øje med myndighedernes anvisninger
Sundhedsstyrelsen har udarbejdet en række anbefalinger om forebyggelse, som vi efterlever i Sydbank. Indtil videre gælder anbefalingerne om brug af mundbind indtil den 2. januar 2021.
Udenrigsministeriets rejsevejledninger