Information til dig, som er kunde i Alm. Brand Bank

Sydbank og Alm. Brand har indgået et langsigtet og strategisk partnerskab, hvor kunderne vil nyde godt af både Sydbanks brede tilbud af attraktive services og produkter og Alm. Brands forsikringsprodukter.

Som kunde i Sydbank har du adgang til alle relevante produkter og services, specialister på alle økonomiske områder og personlig rådgivning fra en filial i dit nærområde. Vi har 57 filialer, der er fordelt over hele landet, og du kan ringe til os 8-20 alle ugens dage.

Læs mere om aftalen mellem Sydbank og Alm. Brand Bank

Spørgsmål og svar

Hvad sker der med min aftale med Alm. Brand Bank?

Dit kundeforhold fortsætter uændret i Alm. Brand Bank.

Når handlen er godkendt af Finanstilsynet og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, hører du mere fra os i Sydbank om, hvilke tilbud og services vi har. Så til den tid glæder vi os til at byde dig mere formelt velkommen i Sydbank.

Hvornår bliver jeg kunde i Sydbank?

Først skal myndighederne godkende handlen. Det kan tage et par måneder. Så skal vi gennemføre selve flytningen, som vi forventer er gennemført i andet kvartal næste år.

Hvad sker der så lige nu?

Alt fortsætter, som det plejer. Du er kunde i Alm. Brand Bank, og de kontakter, du har der, vil være de samme – indtil du hører fra os.

Fortsætter jeg med at have den samme rådgiver?

Lige nu fortsætter du med den samme rådgiver. Når vi så gennemfører handlen, vil vi kontakte dig med mere information om, hvordan vi vil servicere dig.

Hvad med filialen, lukker den?

Lige nu sker der ikke noget. På sigt flytter filialen sammen med en Sydbank-filial i nærheden. Det er for tidligt at sige, om det bliver i Alm. Brand Banks nuværende lokaler, eller om det bliver i Sydbanks lokaler.