Medarbejdere

Vi ønsker, at vores organisation skal afspejle det omgivende samfund. Derfor arbejder vi for at sikre, at alle har lige adgang til indflydelse og forfremmelse i organisationen – uanset alder, køn, etnisk baggrund og kultur.

Vi tager ansvar for at sikre, at der til enhver tid foregår en åben og fordomsfri selektionsproces i vores organisation uden nogen former for diskrimination. Variation og bredde giver det bedste og mest dynamiske arbejdsklima, og det er her vi lægger fokus.

Kunder

Uanset hvordan kunderne benytter Sydbank, skal kundeoplevelsen være enkel og overskuelig. Vi skal være en bank – ganske enkelt. Ikke andet. Vi er en rådgivningsbank, som arbejder målrettet på at etablere og pleje værdiskabende relationer - og det forpligter. Gennem vores rådgivning søger vi at bidrage til en sund vækst og udvikling i danskernes økonomi.

Det er vores ambition at opnå en placering i top 3 blandt de 6 største banker i Danmark i kundetilfredshed, både hos privatkunder og hos erhvervskunder. Derfor måler vi løbende på kundetilfredsheden i begge kundesegmenter. Det er de eksterne analysevirksomheder Aalund og EPSI, der står for kundetilfredshedsmålingerne på henholdsvis erhvervssegmentet og privatsegmentet.