Om Sydbanks Kundepanel

Vi vil meget gerne høre mere om, hvordan du bruger din bank, og hvad du tænker om vores forskellige løsninger og services. Dine input og forslag kan nemlig hjælpe os med at sikre, at vi udvikler de produkter og løsninger, du og andre kunder har brug for. Derfor håber vi, at du har lyst til at være med i vores nye Kundepanel. 

Vær med til at teste nye løsninger eller produkter

Som medlem af Sydbanks Kundepanel bliver du blandt de første til at teste nye løsninger, services eller produkter. Og du får mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af fx MobilBank, nye bestillingsmoduler eller produkter. Dine forslag og dine input vil vi bruge til at forbedre brugeroplevelsen og funktionaliteten, når vi udvikler nye eller forbedrer eksisterende digitale løsninger.

Sådan behandler vi dine oplysninger
  • Din deltagelse er anonym, og dine oplysninger bliver behandlet fortroligt
  • Oplysninger om dig bliver brugt til bedre at sammensætte spørgepanelet til de enkelte undersøgelser
  • Dine svar og resultater fra de tests, du deltager i, bliver udelukkende brugt til at forbedre og udvikle løsninger, services og produkter 

Analysebureauet UserTribe står for undersøgelserne for os.

Hvad skal du forvente?

  • Du bliver bedt om at deltage i  3-6 undersøgelser om året.
  • Din feedback bliver brugt, når vi udvikler produkter og services, fx vores MobilBank, NetBank og hjemmeside.
  • Undersøgelserne varer 5-20 minutter afhængigt af indholdet. 
  • Når du deltager i en undersøgelse, vil du som udgangspunkt få en tilbagemelding på undersøgelsens resultater