Hvad kan vi gøre for dig

 

 MobilBanken

Oprettelse – hvordan får jeg MobilBank?

Ønsker du at få adgang til Sydbanks MobilBank, skal du gøre følgende:

  1. Gå i App Store, Google Play eller Windows Phone Store, søg på ”Sydbank” og download app’en til din mobil.
  2. I Sydbanks NetBank under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank” tilmelder du dig MobilBanken og får en mobilkode, som du skal bruge, når du logger på MobilBanken fra din telefon.

Har du ikke NetBank, skal du først tilmeldes – ellers kan du ikke anvende MobilBanken.

Ny mobilkode - hvordan får jeg en mobilkode?

For at kunne bruge de funktioner i MobilBank-app’en, der kræver pålogning med mobilkode, skal du tilmelde dig MobilBanken i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank”.

Har du ikke NetBank, skal du først tilmeldes – ellers kan du ikke anvende MobilBanken.

Ændring af mobilkode – hvordan ændrer jeg min mobilkode?

Ønsker du at ændre din mobilkode til en anden 6-cifret kode, du selv vælger, kan du gøre det i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank”.

Glemt mobilkode – hvad gør jeg, når jeg har glemt min mobilkode?

Har du glemt din mobilkode, kan du se den i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank”.

Spærring – hvordan spærrer jeg min MobilBank?

Hvis du får stjålet din telefon, eller hvis du har mistanke om, at nogen kender din kode, bør du spærre din MobilBank. Du spærrer MobilBanken i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank

Afmelding – hvordan afmelder jeg min MobilBank?

Opsiger du dit engagement med Sydbank, bliver din adgang til MobilBanken også automatisk lukket. Er du fortsat Sydbank-kunde, men ønsker ikke at benytte MobilBanken længere, kan du selv afmelde den i NetBanken under ”Tandhjulet” / ”Aftaler og mobil” / ”MobilBank”.


System Fejl



Genvejstaster