Send dine oplysninger med NemID

Som alle andre pengeinstitutter er vi underlagt reglerne i Hvidvaskloven. Det betyder, at vi skal vide, hvordan du vil bruge banken, og at vi skal have en kopi af din legitimation, før du kan blive kunde.

I øjeblikket sender vi breve, mails og sms’er ud til kunder, hvor vi har behov for at indhente opdatere oplysninger. Via denne hjemmeside kan du sikkert opgive din informationer. Du er også velkommen til at ringe til os på telefonnummeret i bunden af denne side.

Vi er forpligtet til løbende at spørge til dine bankforretninger, da de kan ændre sig med tiden. Selvom du er kunde, kan du alligevel blive bedt om legitimation eller om at opdatere dine svar. Det kan du gøre lige herunder.

Besvar spørgsmålene

Hvorfor spørger vi efter dine oplysninger?

For at du kan få det meste ud af dit engagement, er det vigtigt, at du løbende besvarer spørgsmål om, hvordan du ønsker at bruge banken. Uden disse oplysninger kan du bl.a. ikke få oprettet nye betalingskort og konti. Derudover hjælper du os med at bekæmpe hvidvask og terrorfinansiering.

Vil du vide mere?

I Finans Danmarks folder "Derfor spørger banken om ID" kan du læse mere om, hvorfor vi stiller dig disse spørgsmål:

Indsend legitimation

Du vil blive bedt om at logge på e-Boks, hvor du automatisk får mulighed for at sende en mail til banken - det eneste, du skal gøre, er at vedhæfte billedet eller kopien af din dokumentation.

Send legitimation via e-Boks

Du kan også sende en kopi med posten til Alm. Brand Bank, Midtermolen 7, 2100 København Ø eller komme forbi din nærmeste afdeling med dit kørekort eller pas.